- 0 km/h 0 pont | Toplista

20 éve nem volt ilyen BMW

20 éve nem volt ilyen BMW
Car1 Car1
2017. május 25. 20:19

Stílusosan a Concorso d’Eleganza rendezvényen, a csodálatos Villa d’Este kertjében tartja a BMW az utóbbi idők egyik leginkább várt modelljének beharangozóját, leleplezik élő közönség előtt is a 8-as sorozat koncepcióját. A széria modellt csak jövőre várhatjuk, de a tanulmány már elég közeli képet mutat a forgalomba kerülő autóval. A 8-as sorozat először 1989-ben jelent meg a 6-os utódjaként egy halom akkoriban innovatív megoldással és igazán maradandó formatervvel. Hatalmas és gyors luxuskupé volt, melyet vezetni is kész élvezet. Pontosan ez lesz a szerepe a második felvonásnak is. Míg a 6-os BMW kisebb és sportosabb lesz, addig a 8-as sorozat maga lesz a luxus, mely tökéletes ellenpontja lesz majd az stuttgartiak hatalmas kupéjának. “A BMW történetében a 8-as szám mindig is a sportos teljesítmény és az exkluzivitás szimbóluma volt. A vadonatúj BMW 8-as Coupé ismét bemutatja majd, hogy milyen az, amikor a vérpezsdítő menetdinamika és a fejedelmi luxus kéz a kézben jár. Legelőkelőbb modellsorozatunk felélesztésével újabb fejezetet nyitunk a luxusautóinkat egyesítő palettán és a csúcskupék kategóriájában is abszolút mércét állítunk, hogy az új modellel még tovább erősítsük a luxusszegmensben betöltött vezető pozíciónkat” – fejtette ki Harald Krüger. Hatalmas hűtőrács, agresszívan szűkre húzott lámpák és laposan húzódó motorháztető eleve megadja az alaphangulatot, de mindez egy nyúlánk oldalnézettel párosul, melyen markánsan domborodik a lemez mindenhol. Pontosan úgy néz ki, ahogyan egy BMW kupénak kell. Minden apró részlet a dicső múltat idézi, legjobb példa erre éppen a vese alakú hűtőmaszk, melyet újra egy keretbe foglaltak, mint mondjuk a 3.0 CSi-n is és számos klasszikus modellen. A belső térben tértek el egy picikét a megszokott felépítéstől a bajorok, de a fő szempont a letisztultság volt, aminek tökéletesen megfelel. Hangsúlyos az aluküllős kormány és a digitális műszeregység, a középkonzolon kicsit besüllyesztve található az iDrive széles kijelzője, alatta közvetlenül a rádió és a szellőzés gyorsgombjai és sportos karbon betétek. A luxust hangsúlyozandó a váltókar és az iDrive vezérlőtárcsája Swarovski kristály. Nem csak a látható helyeken használtak szénszál erősítésű műanyagot, hanem az ülések váza is ilyen ultrakönnyű szerkezet. Az utasteret teljes egészében Dark Brown sötétbarna és Fjord White jégfehér Merino bőrkárpitozás borítja. A legjobb hír azonban, hogy innen már nincs messze a 8-as sorozat, melyhez olyan igazán biztató típusneveket védettek le a bajorok, mint az M850i.

Tovább

sorhat.hu

+3
-3
Hozzászólások
Nézd meg az összes posztot
Ezt olvastad már?
X

Így kajálta meg a kicsi BMW a nagy Bugat...

Így kajálta meg a kicsi BMW a nagy Bugatti Veyront
martin09
2017. augusztus 23. 12:54

Oké, néhány módosítást elvégeztek a BMW-n, de tisztában...

Tovább

sorhat.hu

+11
-3
martin09
2017. augusztus 23. 12:54
0

6 tény, amit tudnod kell az új X3-asról

6 tény, amit tudnod kell az új X3-asról
Car1 Car1
2017. június 30. 8:44

Hogy szalad az idő? Teszem fel magamnak a kérdést. Hisz...

Tovább

sorhat.hu

0
0
Car1 Car1
2017. június 30. 8:44
0