Kétség kívül az M4 CS a Sanghaji Autószalon egyik legnagyobb dobása a BMW-től, amivel egy újabb sportos név tér vissza a kínálatba. A hivatalos közlemény szerint az M4 CS egyenes ági leszármazottja az 1988-as E30 kódjelű M3-asnak, ami igazán merész kijelentés, de a limitált példányszámú M4-es bizonyára felnőtt a feladathoz. Ezentúl a CS név alatt találkozhatunk azokkal a modellekkel, amiket korábban Competition Edition vagy Competition Package utónévvel ismerhettünk. Ezek a modellek javarészt a hagyományos M-es gépeknél egy kicsit keményebbek és gyorsabbak, meg persze erősebbek is.Az M4 CS esetében ez azt jelenti, hogy a 3 literes biturbó sorhatos benzinmotor 460 lóerős teljesítményt ad, valamint 3,9 másodpercig tart neki álló helyzetből 100 km/órás sebességre gyorsulni. Alapból megkapja az M Driver’s csomagot, amivel végsebessége 280 km/óra lesz. Szintén a csomaghoz csapják a 7 sebességes duplakuplungos váltót, amit önálló olajhűtővel szereltek és rettentő gyors váltásokat tesz lehetővé.A lengőkarok és kerékagyak mind kovácsolt alumíniumból készültek a rugózatlan tömeg csökkentése érdekében és hozzácsapják az adaptív futóművet is, hogy minden körülmények között tökéletes legyen az M4 CS, hiszen a GTS-sel ellentétben ennek nem csak a pályán, de a hétköznapokban is használható autónak kell lennie. Természetesen áthangolták a menetstabilizáló elektronikát is a sportosabb karakterhez, így egyaránt képes a köridőkért harcolni és kikapcsolt DSC-vel akármeddig keresztben autózni is. Mint minden vérbeli bajor gépnek, úgy az M4 CS-nek is van már hivatalos körideje a Nürbugringről. A 73 kanyarral tarkított 20,8 kilométeres pályát 7 perc 38 másodperc alatt teljesítette.Büszkén viseli az M Performance részleg legújabb könnyű alufelni szettjét is, mely elől 19, hátul 20 colos és 265/35 illetve 285/30-as Michelin Pilot Sport Cup 2 gumik feszülnek rajtuk. A csinos kerekek mellé karbon első splitter és hátsó szárny is jár a dögösebb megjelenés és az optimális leszorítóerő érdekében, valamint módosított gépháztető és OLED hátsó lámpák. A belteret az M4 GTS-ből ismerős elemekkel dobták fel, ami nem csak sportosabb hangulatot kölcsönöz, hanem kicsivel könnyebb is lesz tőle az M4 CS. Ezért érkezett az 500 lovas csúcsmodellből az ajtókárpit és a kardánbox is. Emellett könnyített üléseket kapott.
Mutasd meg magad!
Carlinxerek százezrei várják a posztjaidat.
Hogyan tudsz tartalmat feltölteni az oldalra, segítünk!

Link bejegyzés létrehozása
Ezt válaszd, ha más weboldalon található tartalmat akarsz megosztani (videó, cikk, stb)

Normál bejegyzés létrehozása
Ezt válaszd, ha képet akarsz feltölteni szöveggel

Új Carlinx oldal létrehozása
Csinálj saját aloldalt, és ide töltsd fel a bejegyzéseidet
bezár »
Hozzászólások
Nézd meg az összes posztot